Sunday, April 10, 2011

Tetap Cute Walaupun Tak Gosok Gigi

Semasa Izan nak tulis entry ini terasa macam nak temuntah pun ada. Tapi, layankan ajer yer...hukhukhuk....



Girl tidak berus gigi selama 10 tahun

Setiap orang mempunyai kebiasaan khusus. Namun, kadang-kadang mereka boleh membuatkan orang lain terkejut.

Martian Virus, sebuah program TV popular dari TVN berpusat di Seoul, memperkenalkan mereka dengan kebiasaan atau ciri-ciri yang aneh, tetapi mereka mereka tetap bangga.
 
Acara ini adalah untuk memperkenalkan seorang gadis yang tidak sesuai dengan kebiasaan penampilan cantik luar nya. Ia dikenali sebagai 'Cutey yellowish', ia berhenti menggosok gigi satu dekad yang lalu.
 
Kali terakhir ia ingat melakukannya ketika ibunya menggosok gigi untuknya.

"Saya tidak faham mengapa orang harus berus gigi, kerana tidak ada orang lain akan melihat ke dalam mulut anda," kata Ji Hyun Ji, 20. "Seperti tumpukan sisa makanan, mereka benar-benar akan melindungi gigi saya."

Dia hanya mengesat gigi depannya dengan tisu pada tempat khusus.

Acara ini merancang untuk mendedahkan diagnosis doktor gigi, mereka menyatakan paling mengejutkan dari kerjaya mereka.
 
Walaupun Ji telah melupakan cara memberus gigi, menurut penerbit Lee Geun Chan, program ini juga akan cuba untuk memujuk Ji untuk melakukannya lagi.
 
Source: Korea Herald/ANN
Published April 6 2011
 
Orangnya sangat comel. Mungkin korang semua tak kisah walau berapa lama dia tak gosok gigi kan...hehehe... 

3 comments:

Aku intan yann brand said...

dasat ooo...muke cute.. tp bau molot camner la agaknyer tuh???

Aku intan yann brand said...

dasat ooo...muke cute.. tp bau molot camner la agaknyer tuh???

lis said...

paki listerine ler tu....
listerine tak yah gosok...kumur2 jew...
p yucks...gelinya...TAK GOSOK GG...walla~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...