Tuesday, April 26, 2011

Anakku Demam lagi

selamat pagi...^__^
Nampak ceria semuanya...Izan takde mood hari ni. Anak makin teruk demamnya. Malam tadi banyak kali juga dia terjaga. Nasib baik dia tak merengek sangat. Mungkin sebab badan terasa gatal-gatal dan miang. Kepala Izan pun sedikit ting tong gara-gara berjaga. Izan pun tak tahu gatalnya macam mana. 
  kesian sungguh dengan anak Mummy nih...

Rupanya Ma kata Izan pernah kena masa kecil dulu. Jadi tak payah risau berjangkit lagi. Tapi ku heran juga sebab takde kesan parut pun. Mungkin Ma pandai jaga aku...^__^ Izan pun akan jaga anak dara Izan tu jangan sampai berparut....garu sikit tepis...hehehe... Sekarang yang Izan Takutkan abangnya jelah... Janganlah dia berjangkit. Susah aku nanti. Izan tak nak dia tinggal sekolah.

Danish kata, nasib baik abang beli ni... Adik boleh pakai bila demam je tau! ...Cooling gel pad ni dah setengah tahun dia beli. Bila pergi farmasi dengan 'Tachik'nya (sepatutnya Auntie Sarah, tapi dia ikut adik ipar panggil kak chik...pelat, jadi sebutannya Tachik) macam-macam benda mengarut tapi berguna yang dia beli.
bila pakai ni...hilang rasa demam sebab tengok muka doraemon yang cute tuh..

3 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

alahai kesiannye dia..get well soon syg..x de daun bambu ke?
letak bawah kain alas dia..

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥: nak buat mcm mn stp sorang merasa ler sakitnya...

daun bambu tu mcm mn yer?

Lady Rina said...

get well soon baby izan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...