Saturday, April 16, 2011

*Segmen Meminang: Pinky Momma...Tolonglah Sampaikan Di Angin Lalu~

First time nih Izan join segmen dekat blog. Ada salah silap harap dimaafkan yer... Kalau pilih blog mana yang Izan suka tentulah Izan pilih Pinky Momma...sebab Pinky Momma baik, tak sombong walaupun dah femes dan blog dia cantiks amats... Izan pun suka pink..^__^ 

siapa yang nak join segmen ni sila klik sini


Pinky Momma tolonglah sampaikan di angin lalu

Izan sangat suka blog Che Mat Gebu kerana blog tu menjadi ilham untuk Izan memasak dan mencuba resepi baru. Cara Che Mat yang santai dan bersahaja membuatkan resepi itu indah dan istimewa. Tanpa dipaksa-paksa Izan akan cuba resepi yang dia bagi. Walaupun dia suka derhaka dengan resepi, itulah yang membuatkan sesuatu masakan itu UNIK...
Saya suka
Blog Che Mat Gebu 

12 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kan ku sampaikan pada pakcik mat nnt ye sayang ;)

eppy weekend..

azzah said...

saya suka che mat gebu jugak...

✿❤ IzanCraft ❤✿ said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥: ini yg bertambah sayang dkat pinky nih...^__^ tq....

✿❤ IzanCraft ❤✿ said...

azzah: jom join segmen pinky momma...nanti dia boleh tolong pinangkan...^__^

Cik Ezy said...

meminang??
nt boleh kwen la ek..
keh3

✿❤ IzanCraft ❤✿ said...

Cik Ezy: a ah boleh sangat...tupun kalau che mat sudi...:P

Miss Tira said...

Dia suka derhaka dengan resepi?!! Apakah makna semua itu. Hahaha. :D

✿❤ IzanCraft ❤✿ said...

Miss Tira: maknanya...dia memang hebat...hehehe...nak derhaka boleh tp, biar kena cara...

sekamar rindu said...

salam...singgah malam melwat blog yg best.,...

Izyan Masri said...

RAJINNYA JOIN.BAGUS2 :D

✿❤Cik Izan❤✿ said...

sekamar rindu: thanks..^__^ semoga mendapat manfaat bersama dan semoga terhibur...

✿❤Cik Izan❤✿ said...

Izyan Masri: jom join ^__^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...