Tuesday, April 26, 2011

Adehh...Dah Petang..!

Sekarang cepat betul masa berlalu. Pagi, tuk tak...tuk tak pegi sekolah. Petang pulak pung pang...pung pang main bola.. Eheh! ada kena mengena ker..?

Aku pergi kerja ker tak, takde beza... masa tetap berjalan laju sekarang. Macam tak sempat nak buat apa. Kenapa yeh? Tadi baru makan tengahari, sekarang waktu makan petang pulak. Sekejap lagi dah nak maghrib dah. kalau duduk rumah memang kerja makan jer. boleh gemuk macam ni... hehehe... sebab tu aku nak kerja. Kalau tak, otak asyik fikir nak masak apa lepas ni yeh...lepas ni apa pulak yeh... kalau kerja takde masa nak makan.

 untuk petang ni Izan goreng nugget dengan karipap jer. Kejap lagi Mr Daddy dan Ahmad Danish balik..
abaikan karipap aku yang hodoh ni...rupa tak penting...yang penting sedap...

dari pakcik google...malas nak snap, takde masa dah

14 comments:

fazae said...

sedap :) post sini sikit heee ;D

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

karipap kamu gebus ;D

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

fazae: meh dtg sini meh...ada lg yg belum goreng..^__^

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥: thanks...^__^

cikji said...

kak,bulat2 nya karipap..penuh dengan inti tuh,nyum nyummm

miss.Addin said...

waa lapar ! minta sikit

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

cikji: yer, bulat2 kecik2...^__^

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

miss.Addin: datanglah sini...^__^

Kak Rose said...

montoks2 nampak karipap tu... mesti sedap nih kalau dapat makan panas2 ngan teh secawan!

Reen Rostarizam said...

SODAPNYA karipap ^^ btw ada special entry untuk kamu!!SGGH LAH DTG BACA :)

Miss Tira said...

Gemuk-gemuknya karipap tu. :)

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

Kak Rose: sumer org suka montok nampaknya...ekekek...

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

Reen Rostarizam: sedap mmg sedap...sehingga menjilat jari...heheh...

!✿❤Cik Izan❤✿! said...

Miss Tira: gemuk itu comel...gemuk itu sedap...hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...