Thursday, April 21, 2011

Siapa SpongeBob Squarepants Sebenarnya?

Tengah boring sekarang, takde idea nak tulis apa...jadi jom kita bergelak ketawa jelah...
layannn...^__^

haiii...saya spongebob...ni kawan saya patrick...

 tengah tido...jangan kacau daa...

 haiii..ni lah ic saya...

 kena tangkap sebab spongebob tak pakai seluar...hahaha

 ni time spongebob tengah menganas

Tunjuk spender pulak dahhh....sengall...

kredit to gambarhehe.com


13 comments:

cik gurlzanne said...

owh no . spongebob saya .

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ni anak yg minat ke? mama yg minat?
ehehehe

maiza love said...

memang sengal kepala baca ni hehe..baru ku tau spongebob tu siapa hehe..

Qaseh dalia adelia said...

are u ready kapten .. haha terpengaruh sudeh

Miss Tira said...

Hahaha, lain kali nak hantar peti ais suruh air brush jadi rupa sponge bob laa. Mesti gempakkan. Hehe.

✿❤Cik Izan❤✿ said...

cik gurlzanne: pinjam sekejap jer...dia nak lepak sini...^__^

✿❤Cik Izan❤✿ said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥: 2 2 minat...hikhikhik...

✿❤Cik Izan❤✿ said...

maiza love: hahaha...bolehla nak release tension jap...

✿❤Cik Izan❤✿ said...

Qaseh dalia adelia: peminat tegar rupanya....^__^

✿❤Cik Izan❤✿ said...

Miss Tira: hahaha..boleh jer...

✿❤Cik Izan❤✿ said...

Miss Tira: hahaha..boleh jer...

✿❤Cik Izan❤✿ said...

Miss Tira: hahaha..boleh jer...

mamaDiana said...

owh ..sukanya tgk spongebob tu...haha layan selalu...

mama nak kenal2 ngan Izan lg leh tak ni...
http://mamadianasajacaripasal.blogspot.com/2011/04/segmen-jom-berkenalan.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...