Thursday, April 28, 2011

Apa Orang Buat Malam Jumaat?

Selamat malam jumaat semua... Malam jumaat adalah malam yang amat ditunggu-tunggu oleh semua orang... kenapa yer? Lagipun esok bukan cuti... kalau hari cuti memanglah akan Izan tunggu...
korang buat projek apa yer malam ni..?
Izan takde modal nak on projek. Badan letih giler...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*
Malam ni serius malas masak.... Ikan siakap ada tergolek dalam sink.. Biarlah dia tergolek sekor-sekor kat situ. Lagipun petang tadi dah buat jejemput pisang. Budak-budak pun dah makan honey stars dgn susu. Kira kenyanglah tu... Zalim tak mak macam ni? hahaha... Alaahhh...lagipun diorang dah bedal makan macam-macam kat taska tadi dengan mi goreng la nasi bagai...kalau tak kenyang jugak melampau la tu...

Arghhh...malasnya... Tidolah, kepala pun dah ting tong ni.  Komputer ni pun macam malas layan aku jer... Buat hal dia ni...grrrr...

P/s: entry ini khas untuk Pinky Momma yang selalu buat aku suspen...projek apa malam ni cik kak?

14 comments:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

ahahahaha akak masuk sini..
tajuk ganah mung ni..

buat apa?
makan roti payang td ekeke..
burpp kenyang.. ;)

hamzah ian said...

keh keh

Miss Tira said...

Projek tergendala namanya ni. Haha. :D

mizzkechique said...

amboi2 mak org ni..mls lak..babap kang..

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ : xganah mana... saja nak tiru otai saspen... ;)

daku tak kenal roti payang...jd tak boleh nak byng mcm mn kesedapang dia... eh! ker roti tempayan..??? sedap tuhh...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

hamzah ian: eheh...tumpang gelak jer ker?

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Miss Tira: a ah tergendala dik... malas amats...hehehe...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mizzkechique: malas sekali dua kala jer dik...cik abg tekdok...perut sdiri isi apapun xkesah..

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

pstttt...malam jumat ....kiter keseorangan...huk...huk...

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

hii..xpe sekali sekala kan..

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

MYA EL QAYREENA AZRYAN: olloloo..siannya...tapi xper kami kwn blogger kan ada...^__^

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

MIZZ SUE: yer betul...rindu itu kan manis...^__^

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

projek berbalas dengkur..sapa paling kuat..huhu.

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

[p@kcikLie] : [ mamaDiana]: woww...hebat tuh! izan xkan dpt tidur dgn org berdengkur....tp sendiri tak tau tidur berdengkur atau tak...heheheh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...