Thursday, April 07, 2011

Bagaimana Nak Buat Untung Nuffnang Semakin Tinggi...?

Kenapa blog ramai pelawat tapi nuffnang tak pandai naik-naik? Apa masalahnya?

Ada beberapa cara yang boleh anda cuba...

  • Tulislah banyak-banyak  kandungan yang berilmiah dan yang menarik ramai orang untuk datang semula ke blog kita.
  • Elakkan daripada mengambil  maklumat atau gambar dari mana-mana tempat lain.
  • kandungan blog juga mesti tidak boleh lari dari tajuk blog.
Bila blog anda menarik secara automatik ramai yang akan follow, bila ramai orang follow...traffic banyak dan bila traffic banyak, income pun dapat banyaklaa...

P/s: Aku pun baru lagi berjinak-jinak dengan dunia blogging...banyakkkkk lagi yang perlu aku belajar...kawan-kawan tolong bagi tunjuk ajar dekat aku yeh!

10 comments:

saya_arief said...

huhu.
kami suke tulis mengarot2 je.
:D

Cik Puan Izan❤ said...

janganla tulis ngarut2...takmo...takmo... ^__^

nekwan said...

Hmmmm... nampak sedap chocolate tu buat sendiri ke? ntuk niaga?

Cik Puan Izan❤ said...

tu gmbr google jer...:) ada juga buat coklat jual...tapi, belum berani utk publish...jual dkat sedara mara dan jiran2 jer... thanks sbb follow saya...^__^

PCL said...

salam singgah kat sini dari kami ...
ye lah kekadang tu terfikir jg nak type yg bagus2..tapi ade ke org nak singgah selalu..yg selalunya lalu lalang jer...tu pasal la nuff cm 'rajuk' je.

selamat berblog...ceria2 selalu.

Cik Puan Izan❤ said...

hai, salam perkenalan... selamat berblog jg dari saya...^__^

cik RaRa said...

ape nuffnang ni senanye kak? dah buat dah tp tapham2 . boleh tlg sy tak ? ahha ;D

niey_muhaini said...

Hai Izan..first time singgah kt sini..Insyaallah akan dtg akan selalu singgah lg. bagus lah tips ni..:)

Cik Puan Izan❤ said...

semoga kita sama2 belajar sst yg boleh mguntungkan kita...aku pun baru lagi...dan byk lg yg perlu belajar...

♥♥Cikngah♥♥ said...

sy tulis ikut suka hati je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...