Saturday, April 23, 2011

Ada Orang Cari Pasal...!

 Nampaknya ada orang saja cari pasal dengan Izan. Siapa lagi kalau bukan Mamadiana. Saja tau cari pasal dengan Izan yer. Ni haa nak balas dendam... 


Sebenarnya mamadiana yang baik hati ni nak kenal-kenal Izan dengan lebih rapat. terima kasih yer mama... 
Izan cuba jawab soalan-soalan mama tu dengan seikhlas hati yer.



Apakah status anda?

Seorang hamba Allah, anak kepada kedua ibu bapa yang sangat penyayang, isteri kepada suami yang sentiasa berada disisi ketika susah atau senang, ibu kepada sepasang cahaya mata yang comeyy dan cerdik, dan juga menantu kepada kedua mertua yang sangat baik hati.

Ceritakan tentang diri anda?


Izan sebenarnya seorang yang pemalu. Susah nak tegur orang yang tak kenal. Susah senyum kot. Dan suka buat hal sendiri....contohnya kalau berjalan tak tengok orang... tengok jalan jer takut tersepak batu...hahaha... Kalau orang tak kenal Izan orang kata Izan sombong. Bila dah kenal Izan, biasanya orang itu akan jadi kawan baik... dan sebenarnya Izan seorang yang suka bergurau.

Cerita Tentang Blog Anda

Izan bagi nama "Segalanya Untuk Cinta"...sebab izan akan masukkan semua entry yang Izan suka buat. Dulu buat tajuk blog pasal masak memasak tapi dah tukar sebab jarang letak entry pasal memasak. Izan suka masak dan suka try resepi baru. Tapi malangnya jarang ada masa nak ambik gambar apatah lagi nak letak gambar kat sini...tak pandai ambik gambar sebenarnya...semua jadi huduh...

Apa pandangan anda tentang dunia blog?

Blog ni boleh buat kita rasa macam tak cukup masa. Sampaikan izan boleh lupa berpesbuk... Dunia facebook dah tak indah dah. Cakap jerlah dah boring dengan facebook...hehehe... Izan suka membaca sebenarnya sebab tu suka blog. Suka tengok blog masak-masak terutamanya, boleh mengasah skill memasak. Kalau rasa diri dah terror masak sebenarnya ramai lagi yang terror. Sangat kagum bila orang yang memasak ni boleh ambik gambar cantik-cantik lagi.

Nasihat anda pada rakan-rakan yang baru nak buat blog

Izan pun sangat baru dalam dunia berblogging ni. Jadi, Izan yang kena banyak belajar dari otai-otai blog.

Nyatakan keunikkan yang ada pada blog anda?

Tiada yang unik dekat blog Izan nih. Biasa-biasa saja. Cuma Izan suka kongsi resepi yang simple yang budak sekolah rendah pun boleh buat. kalau boleh Izan nak cari ramai kawan.


Sampai bile hendak menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?

Menulis blog ni selagi terdaya dan selagi hayat di kandung badan. Semoga Izan sentiasa ada idea nak buat entry dan berharap blog ini akan menjadi rujukan untuk masa depan.

P/s: Harap mamadiana berpuas hati dengan jawapan Izan. Thanks mamadiana...^__^

7 comments:

Anonymous said...

Blog ni memang banyak resepi menjadi tanda tanya. Puan Izan ni ada ambil mana-mana kursus masakan ke? Huhu..

Cik Puan Izan❤ said...

Miss Tira: akak suka msk dik..tapi biasanya masak yg simple2 jer...yg ssh tu buat sekali 2 jer...belajar msk pun melalui internet n belajar dgn mak jer...^__^

Anonymous said...

salam. nak panggil kak izan lah. wah respek lah kak izan bole berbloging even sudah jadi seorang isteri. hehe. btw, blog kak izan pun comel. hehe. and thanks datang melawat blog nadiyah. :)bole tgk tips memasak lah. hehe

mamaDiana said...

maaf Izan..kami lewat mai sini..haha cuti biasalah...terima kasih sangat2 sbb leh kenai2 lg...ada persaman kita rupanya..ttg pemalu dan susah nak tegur org lain tu..tggu org yg mulakan dulu...ok teruskan komen mengkomen semoga ukhuwah dapat diteruskan lagi...as'salamualaikum....:)

Cik Puan Izan❤ said...

mamaDiana: fahamla cuti2 ni byk program..ye tak...hehehe...

Cik Puan Izan❤ said...

Nadiyah Zahrul: thanks nadiah, kedatangan anda sgt di alu2kan...^__^

Idah said...

as-salam semua...dgn en3 macam ini kita boleh kenal-mengenal kan..cik izan, harap pengenalan ini tidak berhenti setakat ini sahaja ya...alhamdulillah syukur walaupun dapat kenal melalui alam maya sahaja.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...