Wednesday, May 04, 2011

Sabarlah Wahai Hati

Selepas lunch tadi menguap jer tak berhenti. Ngantuknyaaa... Apa nak buat ni? Kesabaran jelah menunggu lagi 1/2 jam jer lagi nak balik. Sabarlah wahai hati...sabarlah wahai mata...huhuhu... Siaplah kau balik rumah nanti...haip!
 kredit to google

Rasanya Izan takde makan banyak sangat. Sekadar keperluan jer... ngehngehngeh...
Nak buat air malas amats....huhuhu... Dah pukul 5 ni, malas nak basuh mug. Haish!
Sekarang dah tak sabar nak balik rumah meredah jam....hurmm...

8 comments:

Izan Ishak said...

salam kenal cik puan izan...

ummi izan singgah sini dan terus folo2~

hmmm...saya yg dok umah ni pun mengantuk yg amat kalau ptg2 ni. ubatnya...jalan2 kat bloglah jawabnya~

CikHaniBhulat said...

sabar yew..balik umah terus boommm...mimpi puas2.. =)

mizzkechique said...

sabar je la kak...

~~Ticer Wann~~ said...

saya pun ngantuk jugak...penat bejalan tak habis lagi :)

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Izan Ishak: hai izan... ^_^ thanks yer...
ngantuk ni bkn boleh di tahan2.. ubat dia tido jer kot...hehehe...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

CikHaniBhulat: kejap lagi nak bam bim boommm...heheheh...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mizzkechique: kalau tak sbr rasanya dah lama buat lagu dengkuran kat meja ofis...:p

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

~~Ticer Wann~~: amboiiii...sakan berjalan...seronok tu..masa berjalan tak ingat penat kan ..^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...