Tuesday, May 03, 2011

Apa Kamu Buat Bila HUjan Lebat?

Kat tempat Izan hujan...sejuk sangatt... Kat luar dah gelap gelita. Guruh berdentam dentum...huhuhu...takooooottt.... Untuk merelaxkan diri dari takut yang tak perlu ditakuti ini Izan makan anggur. Hujan-hujan pun sanggup lagi telan anggur. Eheh! ada kena mengena ker takut kena makan anggur. Yer, ada! bila makan...fikiran akan melayang dan tak perlu fikir pasal guruh tuh! hehehe... bijak tak? :)

Kan ker best kalau dapat makan pisang goreng time-time macam nih... Sedap jer...terbayang-terbayang keenakannya. Tapi Izan lebih terbayang-bayang payung makcik gerai goreng pisang... Mesti terliuk lentok di hembus angin ganas ribut taufan... huhuhuu...
kredit untuk vampirechenta

Daripada duk membebel macam mak nenek jom kita makan biskut yer kawan-kawan...

Cicah dengan milo...dah, dah! pergi buat milo sekarang....

13 comments:

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

klu yanty ahahaha...pstttt tidoooooo

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kalau hujan..sejuk..
ermm..ermmm..ermmmmmm
ahahahaha malu laarrr.. ;p

u pikir sendiri je la hakhakhak

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

MYA EL QAYREENA AZRYAN: apakan daya...daku di tmpt kerja...kalo idok itulah yg izan lakukan pertama2 sekali...hehehe...

Aimie Lieyana said...

kat sini pun ujan..aimie rasa cam nak tido jee hehe..

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥: apa? apa? mulalah otak kuning aku nih...huhuhu...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Aimie Lieyana: best kan kalo dpt lyn tido...itu mmg tdk dpt dinafikan...

Farah Shamsudin said...

fara pulak dalam hujan ni makan biskut cicah dengan teh.. sedap bangat..

tikin said...

ujan2..p dapur bt cekodok..euwww..mkn pnas2..sOodap :p

mizzkechique said...

msh di opis..huhu

cik cek said...

Salam Izan

Kat tempat kak cek pun hujan ni...nak kuar p pasar malam pun tak jadi...
Kalau hujan lebih suka dok kat rumah...konon nak tgk tv...tv pun gambo kejap ada kejap tak delah...Astro...
Dpt makan ubi rebus cecah ngan sambal tumis ni sedap kan Izan...he he...mesti nak ingat makan jugak....:)

Cik Ezy said...

ujan2 makan ubi la best..
mnom ngn air kopi..
hahakk

fazae said...

tidor :0

Scarlett O'Hara said...

Alamak!My favourite tu.Tetiba teringin pulaknak makan biskut cecah milo.

p.s:Follow Izan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...