Monday, May 16, 2011

Longkang Yang Cun

Taknak banyak cerita jom kita kita layan gambar bosan ini...

tengah isap rokok

bawak kereta

jadi dj pulak dah...

batman tuu...

banyak lagi di sini

memang buhsan sungguh gambar-gambar itu...makin buat mataku tekatup rapat...huhuhu...

23 comments:

Hamba Ilahi said...

ada jugak ya macam tu..

herm..


my recent post...ustazah yang cantik

Cik Ezy said...

haha.. kreatif nye..

Miss Tira said...

Hehehehe, kreatif tu. Agak-agak kalau buat kat Malaysia mesti kena marah dengan JKR dan Majlis Perbandaran. Huhu.

mizzkechique said...

waaaaaaaaaa...cantek!!!
nk lukis gak la kt depan umah tu...haha

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

hassan_mujahid10: boleh tiru tu...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

ezy: kan...hehehe...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mizzkechique: nak lukis kat mn tu? atas jalan, dekat tembok? pandai ker lukis...:p

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Miss Tira: kat malaysia ni silap kena saman..hehehe

Idah said...

wah..kat malaysia ke tu....dah updated laaa ya..ingat ada kat negara orang puteh je...

POSH76 said...

jalan2

Cahaya Qaseh said...

hahaaaa.... comel... ;DD

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Idah: bkn kat malaysia lah...kalo ada kat sini lama dah org yg lukis tu kena saman...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Cahaya Qaseh: kan..biasanya nak pandang longkang pun jijik...hehehe

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Posh76: ^__^

lie said...

ola cik puan.. nice blog gak.. pink2~
i follow gak

CikHaniBhulat said...

longkang pon boley jadik tempat nak berseni..kreatif kan sape yg buat...comel2 lak tu..

suha said...

hehehe unik la..i like!

Adiwieyah said...

salam ziarah...haraf maaf Fie ada tag Kak Izan tau..kalau free boleh le joint..

suha said...

haip..cik suha dtg la..juz nk bita yg cik suha ade mentioned cik izan dlm entry neh
http://suhasimplelife.blogspot.com/2011/05/done-with-blogwalking.html

a.samad jaafar said...

menarik jugak idea menceriakan longkang tu ye..

blog ini dicadangkan oleh SUHA di dlm n3 terbarunya.. pilihan yg tepat.. saya follow sni..

norlie said...

cik puan izan.. x kira hari ape pun akak tetap masak kecuali ada hal di luar rumah..sedang update gambar ni

ilahadar said...

comey2..hahaha....

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kreatipnyer diaorg ni ;D

eh mommy ni ngantuk je ari ni napekah?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...