Friday, May 06, 2011

Cerita Malam Sabtu

Selamat malam semua...
Ada lagi yang belum tido ker? Tadi Izan berazam nak tidur awal malam ni... tapi, tengok sendirilah dah pukul 11 lebih... Semua orang pun macam tak hiraukan tidur jer. Izan sepatutnya ada kursus umrah esok. Harap-harap tak terlajak tidur. 
Adik-adik ipar nampaknya masih sibuk di dapur. Tadi diorang buat pavlova... sedappp sangat... kakak ipar tukang makan jer...
ehsan google

Tadi diorang buat letak anggur....esok sambung buat lagi...baru beli strawberi... Sekarang ni tengah buat maccaron pulak... tengah practice tu.. Harap-harap jadi sebab ahad ni ada kenduri doa selamat. Nak Buat jamuan nanti. 
ehsan google

Izan tunggu maccaron masak dulu kot baru boleh lelap mata...hehehe... Hmmm...bau dia harum semerbak....wangiii...buat perut lapar....Nak jenguk dapur jap.... ^^

Izan tak pandai buat benda-benda remeh macam mac dan pavlova tu...kurang tabah...hehehe

12 comments:

~izan~ said...

hehe..izan yg ni pun tak tdo2 lg..konon2 nk tdo awal gak..tp dok refresh dashboard je tgk blog org hehe...

syoknya jd tukang mkn..semua sedap2 =D

Cik Ezy said...

nk jgk kak!
haha

Kak Rose said...

sedap2 nya menu untuk jamuan tu....nak rasa maccaron tu sikit... dah siap ker?

ieda said...

salam kenal dari akak ..
pandai buat macarion yaa .. leh lah akak tempah :)

Miss Tira said...

Rajinnya Puan Izan ni didapur. Dapur dan Puan Izan tak boleh dipisahkan. Hehe.

aiNa MardHiaH said...

sedapnyerr.. yummy!

Syimama said...

salam..mlm2 lapar tengok hidangan lazat camni..

Miss Tira said...

Tira dan Bro Ery mengucapkan SELAMAT HARI IBU buat anda. You are the best!

miss beyond said...

hai .. salam... hmm nampak delicious jer pic foods dalam ni.. hehe..blogwalking sambil mengomen..

Idah said...

saya tag cik puan izan tu...dtglah umah kita tgk yaa...

cikpapau said...

macaron tue asa cmner??sedap x??

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

aduhh rajin tau kamu ni ;D
ku pun tak segigih tu huhu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...