Wednesday, May 25, 2011

Celoteh Pagi

Selamat pagi... ceria-ceriakan diri anda. Dalam hati Izan sekarang ada perasaan gembira sebab hari jumaat ni Mr Daddy nak balik dah... yuhuuuu... Tapi lagi 2 hari daa... dalam gembira tapi tak lalu makan ni... apa nak buat? dah lama sangat kena tinggal. Rasanya kalau berpantang kat kampung walau sebulan okay jer. Tak rindu sangat kot...heheh... Mesti korang menyampah kan baca cerita mual pagi-pagi begini. Sowiee...

Sebenarnya kalau tak lalu makan pagi macam ni maknanya tak lalu nak makan makanan berat ler. Contohnya macam mi goreng, mihun goreng, kue tiaw goreng atau nasi lemak. Kuih tetap jalann..hehehe.. ada ker orang tak lalu makan macam ni. Hampeh betul kan! Izan beli 5 jenis kuih tau hari ni...ngehngehngeh... kata tak lalu makan... tipu jer kan... oh! itu bukan kategori tak lalu makan tapi kurang selera makan. Haish! betul ker... hurmmm apa-apa jelah yang korang nak panggil... 
izan makan kuih
 burger malaysia

 kuih seri ayu

 kuih ketayap 

 kuih kaswi

 dan kuih talam ubi

Semua gambar adalah ehsan google.  Hoh! mesti semua kata makan punyalah banyak. Kalau ada selera makan tak taulah macam mana.... Izan makan seketul jer setiap satu tau... Alah kalau korang pun boleh makan lebih banyak dari Izan makan. Betul tak? jangan nak tipu yer...hehehe 

Boleh bayangkan tak berapa tinggi dan berat Izan?

11 comments:

mama wanie said...

wahh banyak nya kuih... sedap2 plak tu.. incik abah beli donut ngan nasik lemak pagi tadi.....

Jusz said...

yeay..jusz pn mkan kuih seri ayu...hehe..

mizzkechique said...

hati sedang berbunga2..memangla xlalu mkn...


akak bila pergi?

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mama wanie: donut pun sedap tuh...dah lama tak mkn...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Jusz: hari2 mkn kuih seri ayu tu nak amik berkat supaya ayu sentiasa...muahaha...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mizzkechique: berbunga-bunga riang gembira di iringi kupu2 kecik lagi...hehehe...

akak pergi lagi 2 minggu...korang xyah ler rindu akak nti...:p

Hanis Azla said...

ada masanya kita lebih berselera nak makan kuih2 dari makanan berat.. 1st time here.. Salam kenal yer..

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Hanis Azla: hai..salam kenal...
thanks sudi jejak sini...nti izan dtg tau..tungguuu...

LUNA LANUN said...

jalan2 carik kuih.. hahahha

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

LUNA LANUN: dah jumpa ker kuih yg di cari...

Cik Ezy said...

bege mesia tu best!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...