Monday, May 09, 2011

Hatiku Gundah Gulana...

Assalamualaikum... Selamat pagi semua...
Semua dah breakfast ker? Makan apa pagi ni?
Izan dah beli kuih...tapi, tak lalu makan laa... Tak tahu kenapa. hati ni gundah gulana.. tak sedap hatilah. Lusa (rabu) Mr Daddy nak bertolak ke Makkah. Sepatutnya Izan kena hepi... haish! kenapalah hati nih... Ker sebab Izan belum habis mengemas baju bajan dia dan sebagainya...hurmmm... serabutnyaaa...

Tak tahu kenapa bila nak pergi Makkah rasa macam dia nak tinggalkan kita jauhhh. Bukannya tak biasa berjauhan. Sebelum ni Mr Daddy dah biasa tinggalkan Izan Untuk ke outstation. Berapa hari pun tak kisah..hehehe...tak kisah ker? Yer, ada rindu... tapi perasaan tu lain sangat... :(

Mungkin juga sebab Izan banyak fikir pasal cuti. Banyak betul amik cuti tahun ni. Macam-macam hal berlaku start dari awal tahun. Anak sakit, sedara mara dan rakan sekerja meninggal, nanti nak pergi umrah, nak amik cuti raya lagi.. lepas tu adik ipar nak kawin kena amik cuti lagi... hurmmm... Harap sangat manager faham... hehehe...

Izan ni banyak bergantung dekat Mr Daddy. Dahla penakut nak bawak kereta. Siap suruh Mr Daddy doakan depan kaabah minta diberi keyakinan dan keberanian untuk bawa kereta. Adoii...bila fikir-fikir balik rasa lawak sungguh. Izan harap Izan boleh hidup berdikari selama 17 hari 15 malam bila Mr Daddy kat sana nanti. Daddy pun kena jaga diri jugak.

kepada Mr Daddy, jangan risaukan Mummy dan anak-anak kat sini. Mummy tau jaga diri...dan adik-adik Daddy boleh tengok-tengokkan Mummy...:)

16 comments:

mizzkechique said...

akak..jgn la begitu.. dia nk pergi buat ibadah tu kak... mungkin akak jarang ditinggal lama dan jauh mcm tu kot..

jelly merah said...

saya taw kak izan kuat...kak izan kan super mama....kak izan boleh buat...saya doakan mr daddy selamat pergi dan selamat kembali....amin...chaiyok-chaiyok kak izan..

Aidanatasya said...

walaikumsalam... Selamat pagi Puan izan...

erkkk.. masalah kita sama la.. takut nak bawa keta heheh, asal nak bawa je.. mesti berdebar2.. lutut asa ketar2 hehehe....

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mizzkechique: thanks MK...koranglah yg selalu bg akak semangat... kena fikir nak pergi beribadat kan... taknak ikutkan kata hati sgt...

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

jelly merah: thanks jelly, thanks utk doa tu jgk... utk semangat chaiyok2 tu...kak izan akan lebih kuat dan tabah lps ni....

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Aidanatasya: selamat pagi...^^
kan, apa yg takut sgt pun tak tau lah...ntah bila keberanian ni akn muncl...

miss.Addin said...

sabar ye :) tabah kan diri kuat kan hati . insha Allah boleh .

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

miss.Addin: thanks ^^...kena belajar bertabah....

mizzkechique said...

yeah..semangat kak!!! =)

Kak Sam said...

Jangan difikirkan sangat. Insyaallah Allah akan permudahkan segala. Terus berdoa dan bertawakal

anysspunyeblog said...

sabar ea kak izan..

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

mizzkechique: yeah! kamu yg senantiasa memberi semangat...thanks dik ^^

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

Kak Sam: thanks kak sam...terima kasih atas segalanya...^^

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! said...

anysspunyeblog: thanks anyss...^^

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

sabar ye kak...bersemangat!!!!

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

mommy fuhhhhhhh kasi tiup aura keberanian tu skit..huhu..
sedangkan diri sndiri pun penakut gak ;p

sabar ye mommy x mo sedih2 ;)
kami smua ada di sini!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...