Thursday, May 19, 2011

Andai Ku Tahu

Tetiba teringat lagu ni ... Lagu ini mengisahkan detik-detik kematian dan keinsafan. Suka lagu ni sebab dia mengingatkan kita tentang dosa-dosa yang dilakukan dan kematian... Muhasabah diri dulu sebelum keluar makan... ^^

Ungu - Andai Ku Tahu
Andai Ku tahu
Kapan tiba ajalku
Ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku
Andai Ku tahu
Kapan tiba masaku
Ku akan memohon
Tuhan jangan kau ambil nyawaku
Chorus:
Aku takut
Akan semua dosa-dosa ku
Aku takut
Dosa yang terus membayangiku
Mungkin tahu
MalaikatMu kan menjemputku
Izinkan aku
Mengucap kata tobat PadaMu
Ampuni aku
Dari segala dosa2 ku
Ampuni aku
Menangis minta tobat PadaMu
Aku manusia
Yang takut neraka
Namun aku juga
Tak pantas di surga
Andai Ku tahu
Kapan tiba ajalku
Izinkan aku
Mengucap kata tobat PadaMu

2 comments:

MizzTina said...

suke lagu ni...sayu je dgr..

Unknown said...

papa mifz pun suka dgr lagu nih....

salam kenal dr papa mifz yer..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...