Friday, September 14, 2012

Terima Kasih Untuk Brownies

Salam...
Selamat pagi ^__^ Izan tengah breakfast ni. Tu diaa... nasi lemak sebungkus dengan kuih 4 ketul. Alhamdulillah kenyang...burppp
Alhamdulillah...rezeki lagi pagi ni... dapat brownies... yeayyy...!! esok kalau ada saper2 nak bagi lagi kena hantar kat rumah tau sebab esok saya cuti :p... tq tau officemate... sedap sangat! lain kali boleh bagi lagi ^__^ kepada yang tak dapat jangan sedih2 sebab ni special utk ahkak jer... ;)
Jangan pandang kepada rupa tau. Rasa dia sangatlah power. Lain kali boleh bagi lagi ;)


kadang-kadang apa yang kita zahirkan tidak seperti apa yang kita alami, apa yang orang lain nampak tidak seperti yang mereka bayangkan. Hati sedih, kecewa siapa yang tahu :(

3 comments:

MizzTina said...

akak hari² up gmbr makanan je.. terseksa perut sy

Cik Puan Izan✿ said...

MizzTina: apa yg seksanya... awak pegilah mkn.. hehe

Rai Ourkizuna said...

haihhh..murah rezeki akak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...