Thursday, September 20, 2012

Selamba Jer Uncle Ni...Hahaha

Salam...
Saja nak share. Gambar ni betul-betul buat Izan ceria hari ni....hahaha. Kelakar kan uncle ni. Orang kat sebelah pun mungkin tak perasan uncle ni pakai baju macam tu. Kalau tak mungkin orang tu dah duduk jauh-jauh... Macam ni pun ada.


kerja...kerja..

8 comments:

Syikim Kim said...

hahhaha....

MizzTina said...

kesian si mangsa.. hahaha

fazian.batrisyia said...

tu la kadang2 kita naik segan dgn design baju dgn tulisan2 yg tak sepatutnya...moto hidup "Pakcik tak kisah" itu yg dia berani pakai tu...

Kesuma Angsana said...

he he he terbaik uncle ni

Rai Ourkizuna said...

hehehe..cool lah uncle..

Mizz ErMa said...

kesian kat org sebelah..xpsl2 dirinya teraniaya..hik3,

┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ said...

hahaha mmg slumber uncle ni :D

Asmar Arafad said...

lawak betul la haaa...haaa...done follow here

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...