Friday, September 14, 2012

Jamuan Hari Raya Ofis saya

Salam...
Alhamdulillah... Izan baru saja menjamu selera di rumah terbuka dept  lain tempat Izan kerja. Rezeki lagi.. Syukur Ya Allah... rezeki melimpah ruah ketika sedang sesak ^__^
Izan makan tak banyak sebab dah kenyang makan macam-macam pagi tadi. Cuma makan ini sahaja.
Apa tu?? hehe...dah abih 2 cucuk sate baru teringat nak amik gambar. Ada sedikit nasi goreng, sausage roll, nugget, spaghetti, makaroni bakar... Kenyang sangat-sangat... terima kasih kawan-kawan kerana sudi jemput.
Banyak lagi yang Izan tak amik antaranya lemang, rendang, soto ayam dan kuih muih lain. Tak larat dah.. Diorang bagi Izan tapau dadih untuk bawak balik... bagi anak-anak... hehehe.. bagus2



nak solat sekejap...

8 comments:

Kesuma Angsana said...

tulah KA pown dh cam x larat nak pi open hse ni!

Bicara Kak Noor said...

sama jugak kat sini openhouse setiap hari sampai tak larat nak makan dah kan..

whitecappuccino said...

ermmm..sedap! rezeki meriah sepnjng bulan ni kn?

Rai Ourkizuna said...

murah rezeki betul musim2 raya ni ..orang kita memang sambut raya sebulan kan..

cikji said...

dadih bukan setakat anak2 je suka,ahkak ni pun suka jgk. simpan lam peti ais jap pastu terus ngap

Nur-nba said...

Rezeki tu..tentu sedap2 menu hidangan masa jamuan..

♥MAMASYAZA♥ said...

makaroni bakar, sedappp tu

Ezy Chiaki said...

bestnye dpt mkn pree!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...