Friday, September 21, 2012

Mekasih Boss... ^__^

Salam... 
Alhamdulillah... murah rezeki boss belanja kami makan. Tak sia-sia kami kerja keras siang malam...hahaha... *ayat tak boleh blahh* Katanya dapat projek besar. Besarr??? Kalau besar kena belanja lagi besar boss....hehehe... Ni pun dah cukup dah... kami syukurr. Daripada takde langsung kann... Izan malas nak bebel panjang sebab sedang mentekedarah  makan benda alah ini.

  korang makan apa tengah hari ni? Izan sebenarnya dah makan dah tadi. Tapi tak tahan la bau sedap sangat kfc ni. Semoga lepas ni boss dapat projek besar..besar dan besar lagi...

Tata ;)


boss nii... chessy wedges takde ker? hukhukhuk...

2 comments:

nur anis said...

saya makan kuew tiaw goreng pagi tadi je..hihi..

sedapnya kfc..bila bos saya nak belanja pulak ni..hihi

┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ said...

wah sedap lama x mkn kfc...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...