Friday, September 14, 2012

Baju Merah Polkadot

Salam...
Korang suka tak pakai baju merah menyala macam ni. Dulu Izan tak confident dan tak suka merah macam ni. Dari jauh dah nampak kan....huhuhu... Nanti mesti orang tegur "merahnya mak ngahhhh..." Tapi, disebabkan masa adik kawin bulan mac lepas memaksa diri ini untuk beli baju kaler begini. Terpaksa la nii... tema merah kekdahnyaa...  Abih! kalau dah beli takkan nak pakai sekali jer yer dak. Takkan nak perap dalam almari gobok sampai beranak pinak pulak kan...hehehe... Pakai jer! jangan membazir... tak baik! Biar orang kata apa pun.
Korang yang ada baju pokadot atau stripe macam ni perasan tak kalau nak gosok baju jenis macam ni akan rasa pening2 sikit dengan bentuk2 sebegitu. Tak tahulah kalau Izan sorang jer yang rasa...hahaha... pelik kan!


sedang memikirkan masa depan...

8 comments:

betty said...

cantik.. betty suka sgt polka dot.. tp xde agi baju pokodot..

Rai Ourkizuna said...

cantiklah..nampak klasik..saya suka!

Ena's Palace said...

amboi merah nye makngah...hehehe
saya suka la warna merah nih....
jgn risau...warna merah kan warna keberanian...siapa yg pakai mesti terserlah keayuannye...betul..betul..hehehehe

MamaEma said...

memang femes corak polkadot skrg ni..

nur anis said...

saya memang suka baju merah menyala...hihi

MizzTina said...

ye kak, memang pening.. berlari² dia punya bulat²..

Nur-nba said...

Zaman pakai baju striking colour dah berlalu.. hehe
Now suka pakai colour yg lembut je..

shah said...

lawa..errr..baju tu.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...