Friday, September 28, 2012

Jamah Nasi berlauk Babi

Salam...
Erkk...uwekkk... tetiba nak termuntah baca berita ni... makan nasi berlauk babi?? Boss yang sangat kurang ajar bagi alasan tak tahu ada staff orang islam. Ni yang nak marah nii... Eii... rasa loya pulak tekak ni... Yang staff pulak satu hal.. takkan tak check dulu. Tanya ker dulu beli kat mana. Kalau rasa was-was toksah la makan. Ni tidak, orang bagi makan main bedal jer... kang dah kena... nasibla korang... dah tahulah macam mana rasanya yer tak?? huhuhu...
klik untuk tumbesaran yer

dah kenyang baca berita ni... tak makan pun takper...huhu...

5 comments:

Rai Ourkizuna said...

jenis apa yg lalu depan mata semua sarbat je ni..hehehe..

mselim3 said...

hehe...weikk...geli pulak rasanya...berlauk daging babi , kalu dah makan aper cer?...
sapa nak jawab...

dari mselim3.blogspot.com

cikji said...

yukss nya, takkan la tak tahu yg pekerja dia ada yg islam,pelik sungguh

Wiyah said...

eiii yulkkk..geli tekak, tak logik xtau pekerja muslim or non muslim! ngekk btol la bos dia tu huh..geram rasa ;-)

Ema Blog said...

yarrk,...memang alasan yg tak logik bos mereka tu..nak lepaskan diri lah tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...