Friday, September 14, 2012

Pokok Peneman

Salam...
Seronok tak jika anda di kelilingi bunga segar setiap hari... mesti rasa nyaman jer kan. Izan ada 2 pasu pokok kat sudut meja kerja. Cukuplah dengan pokok dedaun yang segar ni jer. Sejuk mata memandang dan senang jaga juga...hehe... Kalau lupa nak tukar air kadang-kadang makcik cleaner tolong tukarkan. Dia pulak yang lebih2 jaga pokok Izan. Sebab tu nampak subur kan. Izan rasa macam nak letak ikan dalam tu... agak2 boleh tak? Boleh menambah keceriaan kan...


sedang pikir nak masak apa kat rumah malam ni...hurmm

4 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

AMBOI KAQ .. NAK LETAK IKAN PLAK ERK .. HIHIHI .. T JGN MALAS2 BG MAKAN .. KANG NK TGOK CNTIK JD XCNTIK LAK .. HIKHIK

cikji said...

letak ikan yg kecil2 tuh, somel sangat. cikji pun suka guna pokok ni sebagai hiasan.

RiOna RainbOw said...

sy sdh follow.follow sy ya

Teratak Hami said...

Letak ikan guppy. Jgn beli jantan betina, kang cepat penuh balang tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...