Monday, July 04, 2011

Nak Cari Ini...

Salam semua...
Beginilah Izan bila kepeningan melanda tak sudah-sudah. Buat apapun tiada daya dan tiada selera.. Sekarang hanya tunggu waktu lunch saja. dalam otak ni fikir nak cari ini
gambar ehsan google
 dan ini
gambar ehsan kak hanieliza

Sedapnya tengok gambar tu...hmmmm tak sabar tunggu pukul 1. Benda yang tak berkhasiat tu jugak yang Izan cari padahal pagi tadi pun hanya isi perut dengan biskut cream cracker cap ping pong dengan air milo. Apakan daya itu aje selera aku buat masa ni. 
Sekian berita ntah apa-apa dari Izan.

nak cari kepok...nak cari manga...nak cari kepok, nak cari mangga...

16 comments:

PinKy MoMMa said...

kesian nye kamu yang..nnt ku carikan utk kamu ya yang..add me kt fb pls..

kasi add zan..nnt ku postkan utk kamu..segera okeh!

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

alahhhh cianyer org ngandungkan...

Rai said...

wahhh..sedapnya gambar kedua tu.. kecur air liur...

mizzkechique said...

org tgh mengidam mcm2 la yg dia nk.. hehe

Cik Puan Izan❤ said...

PinKy MoMMa: terharu pulak dgn kamu ni pinky...nti daku add kamu...

xyahlah susah2 pinky...izan ni saja perangai ni...selalu anggap mcm tu kalo benda yg nak tu tak dpt... xnak iktkan sgt perasaan ni...

Cik Puan Izan❤ said...

MYA EL QAYREENA AZRYAN: beginilah seadanya perangai daku skrg...

Cik Puan Izan❤ said...

Rai: kan sedap kan...kalo boleh hari2 nak makan mangga...

Cik Puan Izan❤ said...

mizzkechique: tunggu masa kamu nanti MK...apa yg akak di idamkan...hehehe...

Isteri Encek Bard said...

sedapnyer mangga muda cicah ladakicap tu.. aduh terliur sudah

Cik Puan Izan❤ said...

Isteri Encek Bard: izan pun tak tahan bila tgk gmbr tu berkali2...

mizzkechique said...

hehe..takut lak mengidam mcm2 ni..

kak, khas utk akak.. http://mizztina.blogspot.com/2011/07/tumpang-gembira.html

Gadis Kecil said...

ngidam kepok lekor ke ? meh datang umah sy. mak ngn ayah supplier kepok lekor. =) take care ye!

tenkiu sudi komen blog sy. HEe ^_^

msredcheesecake said...

Cik izan,
Congrats yea pregger...hheee....saba je layan fasa mabuk ni....

pena rozie said...

sedapnyer...

Lady Dea said...

Biskut ping pong?.Try izan makan biskut Julie's Rich Tea Oat.Sedap dan mengenyangkan.Makan makanan camtu boleh tapi tamau banyak² sangat....Take care dear.

bee2312 said...

bestnya mengandung kak izan...doakan u bee sekali yer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...