Monday, September 23, 2013

Jom Shopping Sakan

Assalamualaikum....

Oh! saya sudah jatuh cinta.... harganya bukanlah mahal sangat.. yang penting isi di dalamnya...
alahai... boleh bergaya sakan... Al-Quran for muslimah siap dgn terjemahan
bagusnya ada Al-Quran colourful macam ni...memang besar dan tulisan pun jelas... sangat praktikal...
jom...jom apa lagi tunggu.. tak mahal pun...sesiapa berminat boleh hubungi Al-Quran Al-Karim Karya Bestari... Ada 7 pilihan warna. Harga hanya RM75 senaskah... ada yang kata boleh dapat lagi murahhh... owhhh cheaper! so tempting! So, nak fikir apa lagi... untuk maklumat lanjut boleh terus ke fb KaryaBestari

Okay! dapat gaji terus beli.. tapi kalau abang kanda yang belikan lagi-lagi saya hargai.... Terima kasih kerana memahami..


saya tak dapa apa-apa komisen pun untuk iklan ini... tetapi jika anda terpengaruh...pahala menanti saya *wink *wink....

3 comments:

PinKy MoMMa said...

makin menarik corak luar al quran skrg ni..moga akn lbh ramai suka baca dan fahami tafsirnya ;)

utk diri sndiri jg hehe..

cheq da said...

amat mudah dibawa..seakan berminat nak memilikinya..dijadikan hadiah pun menarik juga.

Deqla Manjew said...

mcm beg mekap.. org pun xkan sangka Al-Quran dlm tu..kena hati2lah.. risau org terlangkah pulak..sbb x tau beg apa kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...